29.06.2011

Merhabalarrr!! :)))

Oldu en sonunda oldu bim bam bom
Rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
Duyduk duymadık demesin hiç kimse
İşte ilan ediyorum herkese

Oh oh oh çok şükür dostlar
Benimde artık bir BLOGUM var
Hırsından çatlasın düşmanlar
Şimdi benimde bir BLOGUM var

Suratım asıkmıs hiç gülmezmişim
İki laf etmesini bilmezmişim     
Doğrusu hiç mi hiç çekilmezmişim
Gördünüz mü meğerse ben neymişim  :))

    Tatlı yiyelim tatlı konuşalım hesabı , neşeli yazalım neşeli konuşalım diye enerjik bir yazı olsun istedim :) En sonunda anneme baka baka,bende blog istiyorum,benim hiç blogum olmadıı,benim niye yok diye diye işi aceleye getiriverip birden bir baktım benimde artık bir blogum var :) aslında beni birçok blogger ablalarım http://inciyemek.blogspot.com/ annemden beni tanıyor :) annemin prensesi olarak her yere beni taşıdığı için (iyiki taşımış ) okadar güzel kalpli ,iyi ,sevecen insanlarla tanıştım ,tanıdım ki anlatamam.Dostluk ,arkadaşlık,insanlık kavramını bir ara gerçekten unutuyorum sanıyordum ama bana çok iyi hatırlattılar onlar birtanee:)) Burda sizlerle hayatı paylaşmak,anılarımı yazmak,insan hayatı öğrenirken nasıl betonun üstüne şakk diye düşüp kalktığıı  göstermek,tecrübeleriii yazmak,birçok bloggerla tanışmak ve yazıp yazıp içimi rahatlatıp sizlerden fikirler almak için açtım :) bunun yanı sıra annemden veya sizden ögrendiğim yemekleri yapıp sunmak isterim :) Umarım heyecanla açtığım sitenin decamlılığı olur..
En kocamanından sevgilerimi gönderiyorumm..Tekrar görüşmek üzere :))

8 yorum:

  1. Nursenacım hayırlı olsun hadi bakalım armut dibine düşer derler senden çok güzel şeyler bekliyorum
    Kendimce

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güler ablacım.umarım dediğin gibi olur çok heyecanlıyım çoook :) öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  3. canım hayırlı olsun bloıgun takipteyim tatlım..öpüyorummm

    YanıtlaSil
  4. Canımın içi, tatlı incimin şekermi şeker kızı;) hoşgeldin aramıza sefalar getirdin, zaten geç bile kaldın zira uzun bir zamandır yanımızda sessiz(blogsuz)din;) Haydi şimdi sesini duyurma vaktidir, harika işler yapacağından hiç mi hiç şüphem yok:) Herşey gönlünce olsun bir tanem. Tatlı yanaklarından kocamaaaan öperim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ayşen ablacımm birtanesin sen :) sizin desteğiniz insana güç veriyorr inanın :)) çok önce açmayı düşündüğüm halde kısmet bu zamanaymış..Geç olsun güç olmasın :)) bende öptüm kocamannnn kocamannnnnn :) yüzünüzdeki gülücük hiç eksik olmasın.. :)

    YanıtlaSil
  6. mehtap ablacım teşekkür ederimmm :) bende izliyorum hepinizi :)

    YanıtlaSil
  7. Nursenacım canım kardeşim hayırlı olsun aramıza hoşgeldin.Bu çok güzel bir dünya ve sen de bizim aramızda yaşayarak gördün zaten bunun tadını aldın. Eminim çok da güzel şeyler paylaşacaksın bizlerle. Taze kan iyidir. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çooook teşekkür ederim yasemin ablacım..Evet sizinle herşey çok güzel umarım sürekli devamını getirebilirim :))

    YanıtlaSil