7.12.2015

Bazen daha fazla herşey...

Biraz acısından
Biraz ekşisinden
Daha fazla...
Biraz kaçak
Biraz kaçmak
Biraz hayat
Biraz yaşam
Daha fazlasını hissedersin...

Bazen çok ağır gelir her şey
Bu neyin imtihanı
Bu neyin günahı
Kimin günahı
Öyle bir çarpar adama nolduğunu şaşırır tekrar ayağa kalkamayacak sanırsın kendini
Nefesin sıkışır
O zaman insana ağlamak acizlik gelir
Düşünmezsin çöpçünün kızı olsaydımı
Belki çöpçünün kızı daha mutludur diye düşünebilirsin...

Ben "ego" kelimesini felsefe, psikolojik, sosyolojik anlamda araştırırım da bilirim de
Eksiklikler olabilir ama bilirim
Öğrendiğim zamandan beri egoyu hayatımın kenarında bırakmaya çalıştım.
Çünkü ego bende bulunan "beni" yok edebilirdi.
Kızgınken insan söylemek istediklerini bağırarak söyler
Ya da söylemek istediği varsa kızgın olur söyler
Söyledikleri canını yakmak için söyler acıtarak söyler ama doğrudur
"kusura bakma" özür değil "kusura bakma ben böyle düşünüyorum ama böyle söyledim"
Kusura bakmadım
Bir insanın düşüncelerine uzun zaman oldu kusura bakmayı bırakalı
Yakar sonra geçer
Size yakın uzak fark etmez der ki "yalnızsın"

Kusura bakmadım çünkü egoluyum sanırım
Caanım derim insanlara laf olsun diye değil can, canım olduğu için kan bagı olur olmaz
Her istenileni her lafı bazen sıkıldığım yerlerde tahammül etmeyi beceririm can için
Ben değer verdiğimin şeyi karşılık beklemeksizin gözüm kapalı yaparken
Egoymuş hepsi...
Kaybetmeme, üzülmesin, bir şey olmasın
Adına ne koyarsak
Egoymuş hepsi
Bazen kapıda bekler herşey daha fazla daha fazla gelir
Bende 10 adım attığımı düşünürken yarım adım bile atamamışlığın kırgınlığı üzüntüsündeyim sanırım

Şimdi geri çekilip düşünme zamanım
Napıcağıma bakacağım
Her insan yalnızmış
Koca yolum var yalnız başıma gitmem gereken
Bunu biliyordum da
Ne bileyim işte aman
Korkuyorum az değil çok ondandır bu günler zamanın hızıyla deler geçer
Büyüdükçe nefesin kesilir gibi olur düşünce bu sefer kalkamayacağım galiba dersin...
Güzel yarınlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder